Met veel genoegen presenteren wij u het jaarverslag 2023Dit is het laatste jaarverslag van SKO. Vanaf nu zijn wij Delta-kinderopvang. In het voorwoord van het College van Bestuur wordt de samenwerking van Delta-kinderopvang met Delta-onderwijs en Delta-voorschool toegelicht.
Met het jaarslag 2023 informeren wij u over o.a. personele zaken, de GGD-inspecties en het Expertisecentrum Kinderopvang. Verder hebben van de Raad van Toezicht, de Ondernemingsraad en Centrale oudercommissie hun terugblik op 2023 ontvangen.
Ook onder naam Delta-kinderopvang zijn wij een maatschappelijke kinderopvang organisatie, waarin we de kinderen een veilige en vertrouwde opvang bieden.
Het motto van zowel Delta-kinderopvang, Delta-voorschool en Delta-onderwijs is: Alle kinderen een vliegende start.

Wist u dat..

☻ Wij op zoek zijn naar toppers voor in onze kinderdagverblijven en voor de buitenschoolse opvang?

☻ Wij verder gaan met kinderopvang, voorschool en onderwijs onder de naam Delta?

Wij gaan mee verder onder de naam Delta

SKO is al jarenlang een vertrouwde partner van Delta-onderwijs. Met de komst van een gezamenlijk beleidsplan 2024-2028, staan we allemaal voor dezelfde missie: alle kinderen een vliegende start. Om deze heldere stap naar kansgelijkheid voor onze kinderen duidelijk te maken, gaan we met z’n alle verder onder één naam: Delta. Deze naam gaan wij dragen voor kinderopvang, voorschool en onderwijs.

Op dit moment zitten we in een overgangsfase. Er wordt hard aan gewerkt om alles over te zetten naar Delta!